Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 21.04.2018, 22:24

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [66]
Національно-патріотичне виховання [154]
Виховна робота [155]
Методична робота [133]
Звітна сторінка [74]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [54]
Робота з батьками [25]
Безпека життєдіяльності [47]
Заходи бібліотекаря [20]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...
Головна » 2018 » Березень » 27 » Педагогічна рада з проблеми «Педагогіка партнерства - ключовий елемент Нової української школи»
20:46
Педагогічна рада з проблеми «Педагогіка партнерства - ключовий елемент Нової української школи»

   Ще в грудні 2016 року уряд дав зелене світло старту безпрецедентного реформування середньої освіти, затвердивши Політичну пропозицію щодо реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». У вересні 2017 року стартував пілотний проект державного стандарту загальної початкової освіти. До цього пілотного проекту були залучені 100 закладів України, які відпрацьовують нові підходи перед тим, як вони будуть запроваджені в усі школи в новому 2018/2019 навчальному році. З лютого 2018 року учителі всіх майбутніх перших класів проходять курси підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання, щоб навчати першокласників по-новому, за новим Державним стандартом початкової освіти.
   Перш за все, Нова українська школа передбачає партнерство між дітьми та батьками, адже педагогіка партнерства - це ключовий елемент Нової української школи. Тому основним завданням учителя в новій українській школі є партнерство й наставництво, а також розвиток у дітей критичного мислення, самоповаги й упевненості в собі.
   Саме вирішенню вищезазначеної проблеми й було присвячене засідання педагогічної ради Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19, яке було проведено 27 березня 2018 року.
   У теоретичному блоці засідання педагогічної ради-моделювання* з проблеми «Педагогіка партнерства - ключовий елемент Нової української школи» заступником директора школи Усик Н.М. було детально обґрунтовано шляхи розбудови школи компетентностей ХХІ століття на засадах педагогіки партнерства. «Учень-учитель-батьки» - саме в такій згрупованості буде працювати Нова українська школа для досягнення основної мети реформи загальної середньої освіти.
   Учителі майбутніх перших класів Ковбасюк С.П та Юрченко Т.В., які успішно навчаються на курсах, детально ознайомили вчителів-дефектологів з новим освітнім середовищем, де класна кімната перетвориться на простір для творчої самореалізації; новим змістом навчання, який орієнтуватиметься на розвиток умінь, відповідатиме віковим особливостям дітей, їхнім інтересам та потребам; з новими методиками навчання та складовими ефективного управління класом.
   Практична частина педради була побудована у формі моделювання проектів навчальних занять на засадах педагогіки партнерства, де у словесно-логічну "палітру" були включені інтенсифіковані практико-орієнтовані форми: показ фрагментів уроків з демонстрацією на інтерактивній дошці та використанням нетбуків у кабінеті мовленнєвої корекції.
   Учителі-дефектологи та корекційні педагоги досить успішно презентували два фрагменти уроків: з української мови для першого класу початкової школи, з української мови (урок розвитку мовлення) для дев’ятого класу та корекційно-розвиткове заняття для учнів п’ятого класу.
   Учителі початкових класів на чолі з учителем методистом Антосюк О.С. вражали учасників засідання своїми набутими новітніми знаннями, умінням креативно застосовувати їх у практичній діяльності та вправно користуватися сучасними гаджетами.
   У презентованому фрагменті уроку «Народні українські ремесла» для 9 класу навчання було побудоване на інтеграції. Творча група учителів-дефектологів під керівництвом Мартиненко А.І. вдало продемонструвала відповідність уроку загальним і спеціальним принципам навчання дітей з особливими освітніми потребами.
   Крім загальноосвітніх та виховних завдань, однакових з масовою школою, у спеціальній школі розв'язуються ще й інші завдання, властиві тільки зазначеному типу закладів освіти: відбувається компенсація й корекція вад розвитку дітей. Тільки завдяки цьому стає можливим загальний розвиток особистості дитини з інтелектуальними порушеннями, формування в неї духовних і фізичних якостей. Саме ця аксіома була лейтмотивом корекційно-розвиткового заняття з розвитку мовлення, яке презентували корекційні педагоги на чолі з учителем-логопедом П’ятнічук В.М.
   Насамкінець директор школи Іщук В.В. висловила впевненість в тому, що педагогічний колектив школи готовий до впровадження з 1 вересня 2018/2019 навчального року ключової реформи Міністерства освіти і науки України й докладе всіх зусиль до того, щоб кожній особливій дитині в спеціальній школі було цікаво, затишно та комфортно.
   На засіданні педагогічної ради не було байдужих під час обговорення нових підходів до навчання майбутніх першокласників в Новій українській школі. Але особливу увагу працівники школи зосередили на забезпеченні належних умов, організації комплексного якісного освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства та збереженні здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, адже у спеціальній (корекційній) школі урок включається у систему охоронно-педагогічного режиму, тому на ньому необхідно створювати найсприятливіші умови для захисту ослабленої нервової системи й психіки дитини, що й стало основою колективного рішення педагогічної ради.


Категорія: Методична робота | Переглядів: 41 | Додав: 1706qw | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz