Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.11.2017, 19:19

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [63]
Національно-патріотичне виховання [131]
Виховна робота [131]
Методична робота [124]
Звітна сторінка [62]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [45]
Робота з батьками [22]
Безпека життєдіяльності [40]
Заходи бібліотекаря [16]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...
Головна » 2017 » Листопад » 10 » IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»
23:13
IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»

   10 листопада 2017 року під егідою Міністерства освіти, Департаменту освіти КМДА, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Київського університету Бориса Грінченка, Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» і Національної асамблеї людей з інвалідністю України в м. Київ відбувся IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення». У ньому взяли участь понад 600 освітян зі всіх регіонів України.
   Відкрила IIІ Міжнародний конгрес дружина Президента України Марина Порошенко. Звертаючись до учасників, Перша леді України наголосила на важливості проведення такого заходу, який об’єднує науковців та практиків навколо вирішення актуальних питань у сфері формування інклюзивного освітнього середовища. Марина Порошенко зазначила, що у межах реформи інклюзивної освіти в Україні на законодавчому рівні було закріплено і гарантовано державою право дітей з особливими освітніми потребами на рівні зі своїми однолітками навчатися в умовах інклюзивного середовища.
   Вся робота Конгресу була розподілена на шість головних напрямків: теоретичні та правові засади інклюзивної освіти; організаційні та соціальні аспекти інклюзивного навчання; деінституціалізація освіти дітей з особливими потребами; змістові аспекти і технологічні напрями реабілітації дітей з особливими потребами; співпраця фахівців різного профілю в інклюзивному навчальному закладі; підготовка фахівців з інклюзивного навчання. У рамках заходу фахівці Інституту спеціальної педагогіки НАПН України провели низку майстер-класів, воркшопів, панельних дискусій і тренінгів як для педагогів, так і для батьків.
   Серед учасників конгресу були представники Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19: директор Іщук В.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Усик Н.М. і вчителі-дефектологи Рибак О.В., Пархомчук Є.Л., Юрченко Т.В., Цимбал С.В., які поділилися досвідом роботи з проблеми «Використання арт-терапевтичних технік в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями».
   Учасники Конгресу обговорювали питання найкращих методик навчання дітей з різними типами особливих потреб, альтернативні підходи до роботи з такими дітьми, нормативні особливості впровадження нових освітніх процедур тощо.


Категорія: Методична робота | Переглядів: 44 | Додав: 251173qw | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz