Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 27.05.2020, 05:36

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [72]
Національно-патріотичне виховання [179]
Виховна робота [179]
Методична робота [145]
Звітна сторінка [81]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [61]
Робота з батьками [25]
Безпека життєдіяльності [58]
Заходи бібліотекаря [24]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Творча група «Майстерня добрих справ»

Члени творчої групи:
 
Кіча С. В. – керівник творчої групи, вчитель трудового навчання
Редзюк О. Ф. – вчитель-дефектолог, вчитель трудового навчання
Мартиненко А. І. – вчитель-дефектолог, вчитель трудового навчання
Фареник В. В. – вчитель-дефектолог, вчитель трудового навчання
Бусленко О. В. – вчитель-дефектолог, вчитель трудового навчання
Чистяков Ю. В. – вчитель фізичної культури
 
 МЕТА:
  • створення додаткової форми корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами як учасників шкільного середовища, помічників, господарників для їх подальшої успішної соціалізації в суспільстві,
  • виховання і розвиток особистості здатної приймати участь у найпростіших видах суспільної діяльності, у вирішенні завдань господарського характеру в якості помічника, а також створення умов для розвитку творчого потенціалу дітей з порушеннями розумового розвитку;
  •  виробити позитивне ставлення до посильних видів праці, готовність та уміння допомогти в господарсько-побутовій діяльності в сім'ї чи  установі, а також уміння самостійно виконувати нескладну роботу, дотримуючись вимог та правил безпеки та охорони праці;
  •  розвиток профорієнтаційної компетентності учнів.
 
 
 ЗАВДАННЯ:
   - залучати учнів до участі в різних найпростіших видах господарської діяльності школи;
   - формувати практичні уміння і навички виконувати найпростіші види робіт по догляду за приміщеннями, меблями, прибудинковою територією;
   - виховувати працьовитість, активність, уважність і охайність у роботі, усвідомлюючи потребу дотримуватись правил безпеки праці;
   - виховання якостей трудівників, працівників-помічників, робітників-підсобників, учасників шкільних заходів, членів соціуму;
   - заохочення учнів до суспільно-корисної праці у формі підготовки до шкільних виставок, свят, змагань, дрібного ремонту меблів, одягу ровесників, облаштування класних кімнат, заходів з прибирання пришкільної території тощо;
   - залучення учнів до участі в конкурсах та виставках дитячих робіт (виробів);
   - формувати трудові навички і уміння дітей з особливими освітніми           потребами;
   - прищепити любов і повагу до праці та до людей праці;
   - розвивати в учнів самостійність, вміння адаптуватися до соціальних умов
 
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ

   Успішна реалізація проекту ґрунтується на засадах активної співпраці, партнерства всіх учасників навчально-виховного процесу (учнів, педагогів, батьків) і на основі таких компонентів:
- мотиваційний (поєднує в собі усвідомлення важливості особистої посильної        участі дітей в господарській діяльності мікросоціуму (вдома, в школі) задля покращення умов спільного співіснування)
- операційний (поєднує в собі засоби, методи і форми організації діяльності, способи планування і реалізації поставлених завдань);
-інформаційний (поєднує в собі розширення знань про способи виконання поставлених завдань, про способи використання наявного інструментарію, про дотримання правил з безпеки та охорони праці, профорієнтаційну компетентність, значення та можливості працетерапії)
 
Реалізація мети та завдань проекту здійснюється за основними критеріями:
  • Врахування фізичного здоров’я.
  • Психічного здоров’я (психологічного комфорту).
  • Духовного здоров’я.
  • Соціального здоров’я (соціального добробуту).
     
ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

1. Моніторинг стану здоров’я учнів, їх можливостей, ставлення до праці, до свого майбутнього.
2. Залучення учнів до виконання нескладних видів діяльності господарсько-побутового характеру, відповідно віку, індивідуального розвитку та можливостей дітей у ролі помічників.
3. Підготовка і організація виставок дитячих робіт, позакласних заходів, участь у конкурсах дитячих виробів.
6. Вивчення нових методик навчання учнів спеціальної школи з використанням елементів працетерапії.
7. Проведення профорієнтаційної роботи.
8. Збір, підготовка та оформлення матеріалів про участь та успіхи учнів у різних видах діяльності, про досягнення дітей у їх саморозвитку.


ПРИНЦИПИ
* гуманізації, започаткованої у визнанні особистості кожного учня найвищою соціальною цінністю та такої, що передбачає створення сприятливих умов для пізнавальної діяльності учнів, виховання в них різноманітних фізичних якостей, рухових умінь і навичок;
* демократизації, що передбачає масовий характер занять фізкультурою та спортом, спрямованих на розвиток активності, ініціативи та творчості учнів і вчителів фізкультури, широкої участі педагогічної громадськості, батьків і фізкультурного активу в управлінні фізичним розвитком учнів;
* індивідуалізації, що примушує зважати на особливості психофізіологічного, психічного та фізичного розвитку, а також індивідуальних можливостей учнів у різних видах діяльності;
* диференціації, що орієнтується на всебічне стимулювання пізнавальних здібностей, здібностей кожного учня до фізичного розвитку з урахуванням інтересів, мотивів і орієнтацій на певний вид діяльності;
* інтеграції, що означає поєднання зусиль учителів школи, сім’ї та громадськості в формуванні в учнів пізнавальних здібностей на основі усвідомлення цінності та пріоритетного завдання їх фізичного, психічного та духовного здоров’я.


ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Ефективність тривалої діяльності припускає наступне:
  • трудова соціалізація дітей;
  •  розвиток розумових здібностей учнів, усвідомленості дій під час пошуку шляхів вирішення поставлених завдань для досягнення мети;
  •  подальший розвиток життєвих компетентностей учнів;
  • формування почуттів власної гідності та значущості в суспільстві людей;
  • вироблення позитивного ставлення до власної праці;
  • самостійне відтворення технологічних і художніх умінь та навичок учнів в повсякденному житті;
  • забезпечення трудової і культурної інтеграції поколінь в місцевому співтоваристві;
  • можливість учням після закінчення навчання в деякій мірі матеріально забезпечувати себе, жити в колективі, по можливості соціально адаптуватися в суспільстві.
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz