Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 27.05.2020, 06:14

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [72]
Національно-патріотичне виховання [179]
Виховна робота [179]
Методична робота [145]
Звітна сторінка [81]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [61]
Робота з батьками [25]
Безпека життєдіяльності [58]
Заходи бібліотекаря [24]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Проект "Щоб гідно жить на цій землі"

   

Мета проекту:
  •  формування морально-духовної життєво компетентної  особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім´янин, трудівник;
  •  прилучення школярів до морально-духовних цінностей, коригування їх потребнісною, когнітивною та діяльнісною сферами;
  •  формування глибокого почуття єдності з українським народом, поваги до його духовних, моральних і культурних надбань, традицій;
  •  виховання в школярів культури здорового способу життя;
  •  розвиток естетичних смаків і осмисленого ставлення до мистецтва та природи, культивація основ екологічної культури.
Завдання проекту:
  •  створити умови та системи заходів для максимального становлення загальних соціально-адаптаційних можливостей школярів, їх обізнаності та підготовки до подальшої успішної інтеграції й адаптації в соціум;
  •  створити умови для найбільш повної багатолінійної і багатогранної реабілітації дітей з особливими потребами для успішної навчальної та інших видів діяльності під час перебування в школі з метою відновлення їхніх фізичних, духовних і моральних сил;
  •  прищеплювати учням уміння орієнтуватись у складних життєвих ситуаціях, визначатись у власних поглядах, можливостях, вчити їх умінню застосовувати знання на практиці, в суспільному житті, дотримуючись норм соціальної поведінки та загальнолюдської моралі;
  •  допомагати школярам пізнати своє «я» для гармонійної інтеграції в людський простір, сприяти формуванню вміння встановлювати правильні взаємини з іншими людьми, досягаючи соціально важливої значимості в суспільстві, а не бути споживачем благ, створених іншими;
  •  сприяти глибокому розумінню об′єктнопрагматичного ставлення до природи і мистецтва, що ґрунтується на естетичній настанові;
  •  допомагати школярам зрозуміти сутність асоціальних процесів і явищ, які призводять до негативних наслідків та конфліктів, пошук найбільш дійових шляхів для їх успішного подолання;
  •  гарантування педагогічного захисту і підтримки дітей у розв′язанні їхніх життєвих проблем у нестабільному суспільстві, забезпечення їх особистісної недоторканості і безпеки.
 
Етапи проекту
I етап. Теоретичний, підготовчий, планувальний.
Завдання.
1. Попередня оцінка ситуації, стану речей: визначення рівня зношеності, руйнування, застарілості в   класній кімнаті (штукатурка, побілка, зношеність шпалер, віконних рам, дверей, якості освітлення, стану меблів, столів, стільців, естетичного оформлення кабінету, наповнення методичним, дидактичним та іншим матеріалом тощо).
2. Визначення необхідності такого проекту, визначення його завдань, з′ясування терміну виконання кожного з пунктів поетапно.
2.1  Визнана гостра необхідність у капітальному ремонті класної кімнати, яка після ремонту і виконання поставлених у проекті завдань відповідала б сучасному рівню свого стану і була зручною для навчальної, виховної діяльності, була осередком реабілітації дітей, служила б перехідним етапом при зміні видів діяльності школярів, допомагала б їм краще адаптовуватись у суспільстві.
2.2  Створення кабінету нового типу з сучасними вимогами, робота якого спрямована на допомогу учням у їхньому функціонуванні в суспільстві як соціально значущої одиниці.
3. Чітке визначення об′єктів, що підлягають аналізу та подальшій заміні, ремонту, доповненню, накопиченню, придбанню тощо.
3.1  Господарська частина (стіни, стеля, вікна, жалюзі, двері, освітлення, підлога, панелі, шафи, столи, стільці, кафедра, стенди, гірка, предмети естетичного оформлення, озеленення тощо).
3.2  Питання реабілітаційного характеру:
         - інвентар для відпочинку, занять, реабілітації;
         - спортивні знаряддя для ігор, занять, турнірів;
         - інтелектуальні ігри, вправи, кросворди тощо;
         - мозаїки, пазли, предмети для пальчикової гімнастики;
         - корекційні вправи, головоломки, інтелектуальні ігри, лото тощо;
         - шашки, шахи, нарди та інші настольні ігри;
         - релаксаційний куточок «Джерело»;
         - музичний центр.
3.3  Питання соціальної адаптації та інтеграції:
         - створення плану екскурсій для професійної визначеності, професійного спрямування школярів;
         - знайомство, зустрічі, бесіди з людьми різних професій, знайомство з професіями;
         - придбання матеріалів для практичних занять з питань професійної занятості, соціальних норм поведінки, активної та позитивної соціальної позиції і т. д.;
         - створення картотеки прийнятних для учнів даної школи навчальних закладів міста Білої Церкви та міст, що прилеглі до нашої місцевості.
4. Розробка плану проекту (стисло):
         - ремонт класної кімнати;
         - заміна меблів, виготовлення «гірки»;
         - установка вікон;
         - заміна освітлення; виконаних робіт;
         - естетичне оформлення;
         - методичне наповнення;
         - презентація виконаної роботи поетапно.
 5. Формування проектного осередку.
         Линник Л.Д., 02.12.56 р.н., дві вищі освіти, учитель природознавства, учитель-дефектолог, має вищу категорію і звання « Вчитель-методист», педагогічний стаж - 38р., нагороджена грамотами за кропітку працю.
         Торбенко О.Г., 16.02.56 р.н., дві вищі освіти, учитель української мови та літератури, учитель-дефектолог, має вищу категорію і звання «Старший вчитель», педагогічний стаж - 40р., нагороджена грамотами за кропітку працю.
 
II Етап.Передпроектний, моделюючий.
Завдання.
Розробка пакету проектних рішень:
- визначення терміну виконання проекту, затрат, можливих змін;
- пошук спонсорів та коштів;
- пошук шляхів здійснення накресленого;
- залучення батьків та школярів до виконання проекту;
- визначення послідовності дій, накреслення маршрутів, складання перспективного плану зустрічей, поїздок тощо;
- з′ясування витрат, кількості матеріалів, об′єму робіт;
- документальне оформлення виконаних робіт, матеріальних затрат, наданої  допомоги, коштів тощо, що надійшли різними шляхами, робота з бухгалтерією, податковою інспекцією;                                      
- співпраця з рекламними агентствами, книжковою, меблевою фабриками, приватними підприємствами;                                          
- залучення до виконання завдань проекту місцевих бізнесменів, культурних та  політичних діячів міста і району.                                          

 
III Етап. Коригуючий.
Завдання.                                                                                                  
1. Розробка механізмів подолання труднощів, перешкод на шляху до здійснення задуму проекту.                                                                                     
 2. Моделювання змін в ході роботи над проектом:                                                   
- у виготовленні меблів;                                                                                                   
-у естетичному оформленні кабінету;                                                                           
- у забезпеченні матеріальної бази та оснащенні кабінету;                                     
- у методологічному та методичному наповненні складових проекту;                                                                                                                              
- у створенні коригую чого мікроклімату, що сприяє відновленню психічних, фізичних, духовних сил школярів;                                                                    
- у створенні затишку, приємної і спокійної обстановки, що заохочує школярів до співпраці і сприяє щирій, доброзичливій атмосфері, допомагає  розкрити дитячі душі, визначити їх бажання, мрії, необхідність подбати про майбутнє.                                                      

 
IV Етап. Заключний.                                                                                  
Завдання.                                                                                                               
1.
 Повноцінне, широке використання проекту на практиці авторами проекту, вчителями даної школи, вчителями міста.                            
2.
Поширення створеного досвіду серед вчителів та вихователів інших навчальних закладів такого типу в місті і за його межами.
3.
 Створення методичного посібника з роботи такого  кабінету, його функціонування, значення і мети.                                                     
 
Очікувані результати проектної діяльності.                            
1. Господарська діяльність.                                                                               
Капітальний ремонт класної кімнати:                                                  
- перетирка, штукатурка стін, стелі;                                                           
- поклейка шпалер;                                                                                    
- встановлення нових панелей;                                                                     
- заміна вікон;                                                                                                   
- установка жалюзів;                                                                                          
- заміна освітлення;                                                                                      
- заміна столів, стільців;                                                                              
- обновлення кафедри, шаф;                                                                         
- покриття підлоги лінолеумом;                                                                          
- виготовлення «гірки» для вазонів.                                                             

2. Естетичне оформлення :                                                                       
- поповнення зеленого куточка;                                                                 
- створення  «живого куточка»;                                                                         
- виготовлення «гірки» та декорацій на стіни;                                                 
- придбання релаксаційного куточка « Джерело»;                                         
- придбання музичного центру.                                                                     

3. Практичне забезпечення:                                                                              
- придбання для кабінету предметів, пристроїв, дидактичних ігор, наборів логічних завдань, корекційних завдань і вправ різного ступеня складності для проведення занять, круглих столів, турнірів тощо, що залучають до занять з ними всіх школярів та сприяють реабілітації психічних, фізичних, моральних і духовних сил дитини.                                                                                                        
4.
Методологічна і методична частина:                                                         
- виготовлення стендів по напрямках проекту;                                          
- виготовлення стендів «Державні символи», «Класний куточок», «Куточок безпеки»;                                                                                              
- придбання українських символів та портрета Шевченка;                     
- створення папок з методичними та практичними матеріалами для роботи по проекту з учнями, батьками, колегами. 

            

                                                                                                                            


 
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz