Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 26.01.2020, 15:31

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [72]
Національно-патріотичне виховання [179]
Виховна робота [179]
Методична робота [145]
Звітна сторінка [81]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [61]
Робота з батьками [25]
Безпека життєдіяльності [58]
Заходи бібліотекаря [24]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Проект "Пізнай світ - і себе в ньому"


 МЕТА ПРОЕКТУ
  •         Сприяти розвитку пізнавальної активності учнів, уміння бачити красу навколишнього світу, відчувати його гармонію, забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей. Ознайомлювати з духовною культурною спадщиною.
  •          Розвивати і коригувати мислення учнів, збагачувати мовний запас, вміння висловлюватись.
  •          Виховувати громадянські якості – почуття колективізму, любов до Вітчизни, повагу до роду, родини, пошанування національних і сімейних традицій.
  •          Проект орієнтований на дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. На матеріалах різних заходів передбачається навчити учнів збирати, переробляти інформацію з різних джерел.
  •          Залучення батьків, членів шкільного колективу, відіграє неабияку роль у розвитку всіх процесів, дає змогу віднаходити шляхи, створювати умови для розвитку пізнавальних можливостей дітей з особливими потребами.
 
Основні завдання
 - реалізувати пізнавальну потребу молодших школярів, потребу у враженнях, спілкуванні, самореалізації;
- забезпечення реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості;
- допомогти усвідомити і розкрити учням власні можливості і потреби, адаптуватися у самостійному житті;
- набуття позитивного власного досвіду, щоб цей досвід став для них багажем отримання достовірних знань про життєвий світ, про суспільство.

Технології
       Реалізація програми цього проекту формується через ви-конання окремих тематичних завдань у кожному класі, виходячи з вікових особливостей учнів.
 

Кадрове забезпечення
 
        Керівник проекту – Марчук Ф. А. – вчитель-дефектолог, викладає у початкових класах
       Члени творчої групи:
        Юрченко Т. В. – вчитель-дефектолог, вихователь ГПД
        Цимбал С. В. – вчитель-дефектолог, викладає образотворче мистецтво
        Батьки класу

 
Матеріально-технічна база
          На виконання проекту використовується наявна база шкільного компоненту, природне середовище, історичні місця і пам'ятки міста, дитяча бібліотека, краєзнавчий музей.
        Термін дії проекту – 2 роки.

 
Очікувані результати
 1. Створення в класі атмосфери життєтворчості учнів, яка б сприяла гармонійному розвитку особистості, допомогла соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасних реалій.
2. Позитивний вплив на розвиток та корекцію пізнавальних можливостей учнів, їх потенціал, впевненість в собі.
3. Сформувати у дітей відчуття захищеності, взаємної підтримки, консолідації суспільства навколо захисту їх інтересів. 
4. Правильний підхід, щоденне залучення дитини до посильних завдань з часом дає свої позитивні результати.
   Великий вчений І. Павлов писав: «Ніщо не 
залишається непорушним, а все завжди може змінитися на краще, аби тільки були створені відповідні умови». 
 
 «ПІЗНАЙ СВІТ – І СЕБЕ В НЬОМУ»
 
Вчимося вчитись;
Вчимося порівнювати,
Знаходити суттєве.

«Дитинство – це ранок життя людини,
а ранок має бути щасливим" 
                                                                            С. Русова           
          Переступаючи поріг школи, у дітей настає час, коли їм мало слухати – треба вміти й чути, мало дивитися – треба вміти й бачити предмет. Потяг до знань закладено від природи у кожній дитині. Діти ж з певними вадами у функціонуванні нервової системи в кожний віковий період без спеціальної допомоги не встигають пройти той етап розвитку, який проходять її здорові ровесники. Національна програма «Освіта» - (Україна ХХІ століття), Національна доктрина розвитку освіти «Україна у ХХІ столітті», Закон «Про освіту» передбачають створення і реалізацію більш гнучкої мобільної системи, розробки нових підхо-дів до мети, завдань підготовки дітей з особливими освітніми потребами у суспільстві.
        Важливу роль на шляху досягнення цієї мети відведено початковій ланці освіти. Адже основним завданням навчання і виховання молодших школярів є оптимальний розвиток потенційних можливостей їх пізнавальної діяльності і особистості в цілому, корекція недоліків психофізичного розвитку, підготовка їх до практичної соціальної активності. Коли дитина йде до першого класу, їй здебільшого дуже складно навчатися з шкільною програмою і зрозуміти, що необхідно зробити. А тому педагогічному колективу потрібно спланувати, подати матеріал, підібрати виховні моменти, передбачити такі види трудової діяльності, які б сприяли фізичному і пізнавальному розвитку дітей, мали корекційну спрямованість. Учні з особливими освітніми потребами мають свої індивідуальні фізичні й розумові особ-ливості. Але, так само як і в будь-якої дитини у них є незліченні можливості, нахили і здібності. Відкрити їх, розвинути ось завдання вчителя.
         Пізнавальний розвиток дітей молодшого шкільного віку – це складний комплексний підхід, що передбачає розвиток пізнавальних процесів (сприйняття, мислення, пам’яті, уваги, уяви), які є різними формами орієнтування дитини в навколишньому світі, в собі самій і регулюють її діяльність. Ще Я.А.Коменський важливу роль відводив створенню педагогічно доцільного середовища, яке б стимулювало самостійну пізнавальну діяльність учнів. «Дитина повинна дізнатися, що таке вода, земля, повітря, вогонь, дощ, сніг, лід, залізо, дерево, трава, птиця, риба… - із власних спостережень, а не з чужих слів, щоб слух поєднувався із зором, а слово – з діяльністю руки». Необхідно віднаходити можливості для збагачення чуттєвого досвіду учнів, уміло застосовувати «золоте правило» дидактики.
         Уже з перших днів навчання першокласники разом з учителями, батьками вирушають у цікаву і незвичайну мандрівку – «Пізнай світ – і себе в ньому». Ця подорож буде довготривалою. Її стежки поведуть до джерел народної мудрості, у безмежну синь вічного неба, будуть навчати бачити і відчувати красу навколишнього світу, допоможуть залучитись в історію рідного міста, родовідну пам’ять, культурну спадщину і сьогодення нашого народу.
         Діти, які приходять до нас у школу, майже не готові до навчальної діяльності, працездатності, здатності до соціальних відносин, у них незріла емоційно-вольова сфера. І тому першочергове завдання педагогів – привчати учнів до самообслуговування: це, насамперед, догляд за собою, прибирання робочого місця, виховання культури сприймання їжі, правильне користування столовими приборами.
         Діти поринають і пізнають світ шкільного життя, крокують країною шкільних речей.

 
 





 
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz