Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.11.2017, 19:19

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [63]
Національно-патріотичне виховання [131]
Виховна робота [131]
Методична робота [124]
Звітна сторінка [62]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [45]
Робота з батьками [22]
Безпека життєдіяльності [40]
Заходи бібліотекаря [16]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Виховна робота

Народна мудрість говорить:
 
„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна,
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева,
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину”.

В основу змісту виховної роботи спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з особливими освітніми потребами
покладено такі концептуальні підходи:

виховання на засадах гуманізму, людяності, визнання цінності людської особистості, посилення уваги до внутрішнього світу дитини, сприяння розвитку та реалізації її здібностей, фізичних і моральних якостей;

– розуміння гуманізації освіти як поступового переходу школи від інформаційної до діяльнісної моделі навчання (застосування форм і методів виховання, які сприяють формуванню активної діяльності дітей як умови перетворення знань у навички, поглядів у переконання, а навичок у звички поведінки);

– посилення уваги до внутрішнього світу дитини, створення сприятливих умов для подолання вторинних порушень, розвитку здібностей, фізичних і моральних якостей;

– співвіднесення змісту виховання із сучасними цілями навчання та виховання, врахування реальних можливостей дитини з метою досягнення відповідного рівня її вихованості;

– визначення основним об’єктом процесу виховання формування соціальної поведінки школяра; визнання необхідності спрямування педагогічних зусиль на формування особистості школяра, здатного опанувати власну поведінку;

– реалізація комплексного підходу до розвитку дитини з розумовою відсталістю з метою забезпечення формування та розвитку її інтелектуальної, емоційної та вольової сфер;

– диференціація та максимальна індивідуалізація корекційно-виховного процесу;

– спрямування корекційно-виховного процесу на активізацію внутрішньої діяльності школяра щодо адекватного сприймання навколишнього світу і власного ”Я”; щодо створення оптимальної системи стосунків і спілкування з оточуючими; щодо адаптивності власної поведінки.

https://sites.google.com/site/nmcbmr/metodicni-rekomendaciie/listmonukraienivid27072017no19-413prodeakipitannasodoorganizaciievihovnoierobotiunavalnihzakladahu20172018navcalnomuroci
ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz