Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23.09.2018, 15:05

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [69]
Національно-патріотичне виховання [165]
Виховна робота [166]
Методична робота [137]
Звітна сторінка [76]
психологічна служба
Педагогічний клуб "Співдружність" [20]
Фізкультура і спорт [56]
Робота з батьками [25]
Безпека життєдіяльності [51]
Заходи бібліотекаря [21]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Виховна робота

Народна мудрість говорить:
 
„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна,
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева,
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину”.

В основу змісту виховної роботи спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з особливими освітніми потребами
покладено такі концептуальні підходи:

виховання на засадах гуманізму, людяності, визнання цінності людської особистості, посилення уваги до внутрішнього світу дитини, сприяння розвитку та реалізації її здібностей, фізичних і моральних якостей;

– розуміння гуманізації освіти як поступового переходу школи від інформаційної до діяльнісної моделі навчання (застосування форм і методів виховання, які сприяють формуванню активної діяльності дітей як умови перетворення знань у навички, поглядів у переконання, а навичок у звички поведінки);

– посилення уваги до внутрішнього світу дитини, створення сприятливих умов для подолання вторинних порушень, розвитку здібностей, фізичних і моральних якостей;

– співвіднесення змісту виховання із сучасними цілями навчання та виховання, врахування реальних можливостей дитини з метою досягнення відповідного рівня її вихованості;

– визначення основним об’єктом процесу виховання формування соціальної поведінки школяра; визнання необхідності спрямування педагогічних зусиль на формування особистості школяра, здатного опанувати власну поведінку;

– реалізація комплексного підходу до розвитку дитини з розумовою відсталістю з метою забезпечення формування та розвитку її інтелектуальної, емоційної та вольової сфер;

– диференціація та максимальна індивідуалізація корекційно-виховного процесу;

– спрямування корекційно-виховного процесу на активізацію внутрішньої діяльності школяра щодо адекватного сприймання навколишнього світу і власного ”Я”; щодо створення оптимальної системи стосунків і спілкування з оточуючими; щодо адаптивності власної поведінки.

ОГОЛОШЕННЯ
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Теги
Корисно знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Історичні події
Радіо
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz